oiso i hob in mein kreis mit leid aus nö, oö, wean, steiermoak, burgenland und teilweise a tiroler und vuarlberger a a durchmischte Sproch entwickelt, meistens pass i mi owa anfoch mein Gegenüber au. Ans woa kloa: Kamt mocht ana an Mundoat-Fred auf, wird glei wieda üwas saufa gredt.
A Freind is amoi aus Deitschlond herkumma und i was ned… zwa wochn oder so bliem… ois a gfoarn is hot a nurmehr Mundort gsprochn.. Östreichische Mundort!
A Freind is amoi aus Deitschlond herkumma und i was ned… zwa wochn oder so bliem… ois a gfoarn is hot a nurmehr Mundort gsprochn.. Östreichische Mundort!
gfoit ma dass ma de deitschn a austeckan
whiskey find i übrigens a geil, oba mit am brandy kaust mi scheicha
lieblingswhiskey is tullermore^^ jacky, jim und jhonny san zwa de bekaunntan, oba i find des schmeckt noch ranzigem obwoschwossa
endoplasmatisches reticulum - 05 Januar 2012 06:59 PM
oiso i hob in mein kreis mit leid aus nö, oö, wean, steiermoak, burgenland und teilweise a tiroler und vuarlberger a a durchmischte Sproch entwickelt, meistens pass i mi owa anfoch mein Gegenüber au. Ans woa kloa: Kamt mocht ana an Mundoat-Fred auf, wird glei wieda üwas saufa gredt.
herst Er i wü do net nur übers saufn redn…......aaaaaaaaaaaber des is hoit a grossssse stärke vo uns .........woibei saufen a gesselig is
wir hatten früher ein ferienhaus am tegernsee, deswegen kann ich auch das bayrische ganz gut verstehen. das lesen geht sowieso relativ einfach find ich.
aber jetz im ernst lasss uns doch nur weil wir gern mal mundart schreiben ...... die DEUTSCHEN dialekte hören sich für uns auch manchmal sehr beschissen an